Toplam 2 Sayfadan 1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu
Toplam 14 sonuçtan 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: ford focusa rs egzoz gorünümünü vermek istiyorum

  1. #1

    Standart ford focusa rs egzoz gorünümünü vermek istiyorum

    ford focusa rs egzoz gorünümünü vermek istiyorum mümkün mü?



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us
    sadece egzoz ucu olsun o görünüm mümkün mü
    ford focus titanium 1.6 vct

  2. #2
    FordumNet+ Serdar Aynadar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    Dec 2009
    Bulunduğu Yer
    Türkiyenin her yerinden...
    Yaş
    34
    Mesajlar
    426

    Standart

    Olmayacak bişey değil. Sanayilerde çok sağlam ustalar var. illaki biri altından kalkar. Misal bizim çakma ST eksozlarının neredeyse tamamı sanayi tuning. :)
    Arabasızım...

  3. #3

    Standart

    Alıntı Serdar Aynadar isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    Olmayacak bişey değil. Sanayilerde çok sağlam ustalar var. illaki biri altından kalkar. Misal bizim çakma ST eksozlarının neredeyse tamamı sanayi tuning. :)
    +1 tamamen katılıyorum.iddiada ediyorum.bunun kadarda kaliteli yapıyorlar.tek işlem ciddi bir usta bulmanız olacak.verin resmi yapsın.
    tamircioktayy@hot 5330363764

  4. #4

    Standart

    bencede yapılabilir ama rs tampon olmadan o görüntü biraz iddialı kalır gibi
    00Sport TReND / 04DaRKLıNe/....

  5. #5
    MODERATOR Burak Ozdag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    Jun 2008
    Bulunduğu Yer
    İstanbul Acıbadem
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1,788

    Standart

    kesinlikle sanayide iyi bir egzoscu çok rahat yapar...
    207 GT - 308 - GT250R

  6. #6
    FordumNet++ naci üzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    Aug 2009
    Bulunduğu Yer
    Trabzon-İstanbul-çekmeköy
    Yaş
    61
    Mesajlar
    2,887

    Standart

    Alıntı mert çürük isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    bencede yapılabilir ama rs tampon olmadan o görüntü biraz iddialı kalır gibi
    Yapabilirsen rs tamponu daha güzel olur...
    '06 Focus Hb Trend 1.6

  7. #7

    Standart

    bi rs tamponu buldum ama camurluklar benım aractan şişkin acaba onu yapabilirlermi acaba tampon olsun egzoz kolayda tampon olmıyınca egzoz sırıtır yorumlarınız ının herkeze teşekürler
    ford focus titanium 1.6 vct

  8. #8
    MODERATOR Burak Ozdag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    Jun 2008
    Bulunduğu Yer
    İstanbul Acıbadem
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1,788

    Standart

    kesip biçip uyduruyolar ama sağlıklı olmıyo. en iyisi st kit yap. rs egzos yaparsın. araç benzili zaten iyi seste veriri :D
    207 GT - 308 - GT250R

  9. #9

    Standart

    Alıntı Burak Özdağ isimli üyeden alıntı Mesajı göster
    kesip biçip uyduruyolar ama sağlıklı olmıyo. en iyisi st kit yap. rs egzos yaparsın. araç benzili zaten iyi seste veriri :D
    aradım 5 kişi yaptırdı diyor sonuç iyi diyo
    ford focus titanium 1.6 vct

  10. #10

    Standart

    kimsenin tanıdıgı sağlam egzozcu yokmu?
    ford focus titanium 1.6 vct

Benzer Konular

  1. Sıfır ford focusa LPG takılır mı?
    Konuyu Açan: kenanuslu, Forum: Alternatif Yakıtlar.
    Cevaplar: 10
    Son mesaj : 28.06.16, 19:52
  2. Focusa dönüş..
    Konuyu Açan: hakan yilmas, Forum: Focus II.
    Cevaplar: 19
    Son mesaj : 21.02.11, 00:14
  3. satayım artık escortu focusa geçeyim ne dersiniz
    Konuyu Açan: gürkan keskin, Forum: Satılıklar, Arananlar.
    Cevaplar: 2
    Son mesaj : 09.10.08, 23:51
  4. 1.6 focusa headers ?
    Konuyu Açan: mustafa öztüzün, Forum: Motor, Süspansiyon, Fren.
    Cevaplar: 6
    Son mesaj : 06.05.08, 17:20
  5. 1.6 Focusa kat iptali
    Konuyu Açan: Özgür Yıldız, Forum: Motor, Süspansiyon, Fren.
    Cevaplar: 57
    Son mesaj : 24.03.06, 03:13

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok.
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •  
escort istanbul istanbul escort